O Sztucznej Inteligencji, badaniu półki z Image Recognition oraz przygodzie Nestlé z najnowszą technologią opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
O Sztucznej Inteligencji, badaniu półki z Image Recognition oraz przygodzie Nestlé z najnowszą technologią opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Transport przesyłek to jedna z wielu branży, które musiały dostosować się do zmieniających się potrzeb klientów. Rozwój rynku e-commerce, rosnąca potrzeba dostaw do mniejszych miejscowości czy coraz częstsze zamówienia transportu w kontrolowanej temperaturze wymagają dostosowania oferowanych usług. O działaniach jakie w tym zakresie prowadzi firma opowiada Rafał Bącalski,... Czytaj więcej »
O zmianach na rynku wywołanych przez wprowadzoną akcyzę, oczekiwaniach konsumentów w okresie świątecznym oraz specjalnie przygotowanej na tę okazję ofercie opowiada Piotr Dziarski, Dyrektor Sprzedaży w Stock Polska. Czytaj więcej »
Produkcja żywności to dziś skomplikowany biznes, działający w skomplikowanym otoczeniu. Presja kosztowa i regulacyjna są ogromne i wymagają zwinnych decyzji biznesowych tu i teraz. Długoterminowo sektor jest pod wpływem globalnych wyzwań związanych z ratowaniem planety. O tym, po jakie strategie w tych złożonych okolicznościach sięga Grupa Maspex, z Krzysztofem Pawińskim,... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marzeny Sadurskiej, Brand Managera MAOAM w firmie Haribo kieruje Weronika Nowak. Czytaj więcej »
Dla Hochland Polska społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli CSR, to nie trend – to nowa normalność. Firma przystąpiła do akcji „Almette chroni łąki”. Jej misją jest zwiększenie świadomości na temat roli łąk kwietnych dla środowiska naturalnego oraz zachęcenie różnych grup społecznych do ich zakładania. Cel jest ważny, bo więcej łąk pełnych kwiatów, to więcej... Czytaj więcej »
Ravi wyróżnia się na rynku niezwykle szeroką ofertą. W portfolio firmy znajdują się m.in. produkty tekstylne, środki czystości, artykuły gospodarstwa domowego i do dekoracji wnętrz, a także wiele innych kategorii niezbędnych w każdym domu. O tym jak reagować na potrzeby konsumentów oraz o najnowszych akcjach przedsiębiorstwa opowiada Violetta Kania, Commercial Director w firmie... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Piecha, Specjalisty ds. Marketingu i PR w firmie Suempol kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Co zmieniło się w ciągu 40 lat na rynku mleczarskim? Z jakimi wyzwaniami musieli zmierzyć się przetwórcy i producenci mleka? Z Edmundem Borawskim, Prezesem Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie, rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek – Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Ciągłe dążenie do rozwoju i innowacyjność to cechy producentów, którzy dbają o konsumentów. To szczególnie ważne, gdy kategoria, którą sprzedają jest wymagająca i stale potrzebuje kreatywnego podejścia nie tylko do produkcji, ale też dotarcia do klienta. Niezwykły świat baterii pokazujemy w inspirującej rozmowie z Andrew Plastow'em, Vice President – Duracell Northern &... Czytaj więcej »
Danone tworzy swoją markę w oparciu o jakość produktów i składników, ale też o wartości cenne dla środowiska. Łączenie naszych codziennych wyborów z troską o przyszłość planety jest nadrzędną misją przedsiębiorstwa. O działalności firmy opowiada Daniel Przemęcki, Dyrektor Marketingu w Danone. Czytaj więcej »
Dziś każda z branż stara się dbać o planetę. To nie tylko trend, ale też misja producentów. Jak wygląda to w kategorii baterii? Jakich innowacji wymaga rynek? O potrzebach konsumenckich, działaniach proekologicznych i sposobie na wyróżnienie się wśród konkurencji opowiada Mateusz Orkisz, Managing Director w VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Jak wygląda polski rynek mleczarski? Jakie są najsilniejsze trendy i jakie wyzwania stoją przed producentami? Jak klaruje się przyszłość branży? Z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek i Szefem Polskiej Izby Mleka rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Branża FMCG coraz mocniej korzysta ze zdobyczy cyfryzacji i śmielej unowocześnia swoje biznesy. To nie tylko wymóg obecnych czasów, ale też świadectwo na coraz szerszą ofertę rynkową wśród systemów dedykowanych dla handlu. O najnowszych trendach i technologiach opowiada Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Promocja polskości i wartości lokalnej produkcji to ważny element rozwoju wielu firm. O działalności w duchu najnowszych trendów przy zachowaniu tradycji przedsiębiorstwa opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Krzysztofa Kouyoumdjiana, Dyrektora ds. Relacji Zewnętrznych w firmie CEDC International kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Piwowarstwo ma w Polsce długą tradycję. Przez lata kształtowały się w branży różne kierunki, a nawyki i trendy konsumenckie motywowały producentów do specjalizacji oraz poszukiwania zaskakujących receptur czy smaków. O fascynującym rynku piw kraftowych opowiada Piotr Piekarski, Prezes Browaru Jastrzębie. Czytaj więcej »
Wino wciąż zyskuje na popularności w Polsce a producenci starają się zwiększać świadomość konsumentów na temat tego trunku. O trendach na rynku winiarskim, budowaniu świadomości oraz nowościach w portfolio rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska prowadzi kampanię pod nazwą „Kobiety Almette”. Główne role w każdym z odcinków kampanii pełnią kobiety, niezwykłe rolniczki, które od wielu lat dostarczają mleko do Zakładu Hochland Polska w Węgrowie. Jest to pierwsza tego typu kampania promująca markę w kontekście kobiet, których praca, pasja i poświęcenie sprawiają, że smak Almette, to zawsze... Czytaj więcej »
Znana od lat, oferująca różnorodne produkty, nowoczesna i zaskakująca – mowa o marce MAOAM, o której opowiada Marzena Sadurska, Brand Manager MAOAM w firmie Haribo. Czytaj więcej »
Zapoczątkowali piwną rewolucję w Polsce, a dziś obchodzą 10-lecie istnienia browaru. O fenomenie piw rzemieślniczych, minionej dekadzie, hitach sprzedaży i nowościach, a także wyzwaniach i inwestycjach rozmawiamy z Ziemowitem Fałatem, współzałożycielem i współwłaścicielem Browaru PINTA. Czytaj więcej »
Bezpieczeństwo, jakość i polskość – te idee przyświecają Mlekpolowi od lat, a konsumenci stale to doceniają. O wyzwaniach w branży mleczarskiej, trendach na rynku, prowadzonych kampaniach marketingowych, jak również o działaniach proekologicznych rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. Czytaj więcej »
Trzy dekady działań na rynku kawy i herbaty – taki jubileusz świętuje w tym roku Grupa Mokate. Rodzinna firma wywodząca się ze Śląska obecnie działa na wielu rynkach zagranicznych odnosząc nie lada sukces. Jak przez te 30 lat zmienił się rynek? Jakie wyzwania czekają obecnie producentów kawy? Z Adamem Mokryszem, Prezesem Grupy Mokate rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Irminy Ochenkowskiej, Prezes Zarządu Browary Regionalne Jakubiak kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Produkty roślinne cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów, czego efektem jest wprowadzanie ich do oferty przez kolejne firmy przetwórstwa mięsnego. Tak jest również w przypadku marki Olewnik, która z powodzeniem rozszerza zarówno linię roślinną, jak i mięsną. O zmianach w preferencjach żywieniowych konsumentów, inwestycjach i kierunkach rozwoju... Czytaj więcej »
Nowe nawyki konsumenckie mocno wpłynęły na branżę słodyczy, szczególnie kategorię wafli rodzinnych. O tym jak wygląda sprzedaż marki Familijne, o nowej kampanii i planach na przyszłość opowiada Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager w firmie Colian. Czytaj więcej »
Wzrost poziomu higieny wśród Polaków wpłynął na stałe zmiany w sprzedaży artykułów higienicznych. O tym, jak zmieniła się sprzedaż i oczekiwania konsumentów, a także o działaniach ekologicznych i planach inwestycyjnych opowiada Marcin Grabowski, Wiceprezes Zarządu Velvet CARE. Czytaj więcej »
Ostatni rok przyniósł branży spożywczej wiele wyzwań. Pandemia, modyfikacja nawyków konsumenckich oraz nowe podatki, jak opłata cukrowa, zmusiły producentów do podejmowania odważnych decyzji i nieplanowanych wcześniej działań. Jak w dobie nieustających zmian prowadzić biznes z sukcesem? W jaki sposób rozwijać działalność na rynkach międzynarodowych? Z Janem Kolańskim,... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Image Recognition może stanowić prawdziwą wartość dla sieci handlowych. Rozwiązanie pozwala na badanie półki szybciej, bardziej precyzyjnie i taniej. Umożliwia pozyskanie większej ilości dobrej jakości obiektywnych danych i przetworzenie ich na sugestie działań. Takich, których prawdopodobieństwo zakończenia się sukcesem jest największe. O najnowszych narzędziach... Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za...
Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o...
Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...